Гражданско движение - покана за участие
+10
(TiUG)
chocho
(Българанъ)
Таки
Admin
Homan
komarKo
nikiforov
Лаик
Boabab
14 posters
Страница 2 от 5
Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Гражданско движение - покана за участие
Такава детелина да откъснеш,
щастливо предсказание било.
Но щастието трябва да се търси -
то никога не идвало само.
щастливо предсказание било.
Но щастието трябва да се търси -
то никога не идвало само.
(Българанъ)-
Брой мнения : 413
Age : 64
Registration date : 16.10.2007
Re: Гражданско движение - покана за участие
Admin написа:Темата е на Боабаб. Мисля, че е добра идея авторите на темите да предлагат мерки на администратора, в случаите, когато се чувстват засегнати.
предлагам на модератора да даде 3 дни болничен на велзевулъ
Няма страшно мен Реалистка и вестник "Седем" са ме вече подпукали:
Иван написа:Бъдете предупредени, че веднага сте изловени в борба за келепир
http://www.mediapool.bg/phorum/viewtopic.php?p=180140&highlight=%CF%CE%D0%C5%C4%CD%C0%D2%C0#180140
Имало го и в "Седем".
Затова никога не трябва човек да доверява в нета, че е пръднал случайно на купон на местната група в някоя градинка. Примерно. Веднага ще бъде оповестено от Калкута до Ню Йорк, че се е наакал в зала "България" пред всички
На което аз отвръщам гордо:
Впрочем ето от форума на Медияпул, някои мои призиви от миналото. Може би някой ще намери там някакво рационално зрънце за настоящото начинание:
http://www.mediapool.bg/phorum/viewtopic.php?t=4541&start=0
http://www.mediapool.bg/phorum/viewtopic.php?t=120
А, и да не забравя да кажа на участниците тук, че според гениалния ГанТрии аз съм пияница. Така че правете си сметката за какво ще ме изберете.
Но щастието трябва да се търси
Тъй тъй .. Някои го търсят през 15 форума та в 16-я, но не знам дали са го намерили ..
Но щастието трябва да се търси -
то никога не идвало само.
Re: Гражданско движение - покана за участие
Ето нещо мое от миналата година за "Седем" , "Осем", а защо не и за "Сто и едно":
Погледнах пак какво съм писал там, преди време, и виждам, че и денс го мисля същото.
134 години от обесването на Левски
Левски: Личното щастие - сремеж към по-съвършенното общество
Предизвикателствата на съвремието към нас обикновените българи, народа са безкрайно много. Недоимъкт и обществената апатия, които вървят ръка за ръка са ни обезсилили и приспали. Ясно е че управлението, което би трябвало да е продукт на народната воля, която е избрала парламента, е дe факто създател на парламентарното мнозинство. В същото време управлението е следствие на глобални интереси на разнопосочни, но и влизащи в договорки световни сили, които имат способността и подготовката да го предизвестят и наложат.
Само понякога, когато явното безсилие и липса на справедливост стане твърде болезнено ние се обръщаме към предшествениците си, опитваме се да разберем кои сме, какви са общите ни задачи, какви са принципите за съзряването ни завещани от тях.
Наистина кои са истинските задачи на българите днес? Как трябва да потърсим мотивациите си? Къде е онзи минимум на етичен стандарт, оценка и поддръжка, която е нужна, за да може една по-малка или по-голяма общност да живее с достойнство? Къде са традиционните задължения като хуманност, истинност, честност, справедливост или това, което не може винаги да се предпише или провери по закон, а идва само в следствие на вътрешно убеждение? Къде е това нещо, което не е идеология, не е и ерзатц на религията, но е в синхрон с настоящето и бъдещето? Ще рече правилното.
Васил Левски е роден и живял по времето на едни от най-съществените, изключително революционни и преломни по отношение на човечеството
катарзисни събития. След след векове натрупвания освободителните борби, следват откритията в мисленето и науката, а социалните, буржуазно-демократични революции тези във философията. През следнащите столетия, сега го знаем, а тогава е можело само да се предполага, ускоренията и резултатите на ускоренията ще са замайващи. И който тогава е успявал да вижда напред във времето той е бил в синхрон с миналото, бъдещето и настоящето. Настоящето, което е мястото, пълно с материята дошла от миналото, пронизана от вятъра на времето идващо насреща. Мястото, където миналото и бъдещето се срещат.
За тези, които могат да виждат достатъчно далеч напред във времето, в бъдещето, случващото се, събитията и ускоренията са наистина ясни. Те бележат времето, когато се осъзнава, че обществената форма на движение на материята – животът на народа като съвкупност е един висш мотор. И се осъзнава, че ако действията на личността са в синхрон и подпомагат тази форма на движение, тогава и духа на личността е във времето.
Радетел за демократична република, революционер и патриот Левски живее аскетично, гради организация, изисква дисциплина и коректност докрай. Той знае, че всеки народ се стреми към суверенитет, за да съхрани и покаже идентичността си. С действията си той не само създава революцинната структура, с поведението си той сочи нeщо много по-важно, нещо което ще бъде идеал за поколенията напред . С поведението си той насърчава такива добродетели, които са свързани с отказа от себе си в името на общия живот. Отграничението за личността в името на общата свобода. Левски изговаря като клетва и обет: Ако спечеля печели цял народ, ако загубя губя само себи си. И удържа на това просто заричане, за да направи, като че неволно, толкова много за българската култура на духа, идентичност и принципи.
Свободата като държавност като че я имаме. Можем ли да видим в заветите на Левски обаче и другата свобода. Независимостта на фона на световните сили, свободата, резултат от принципите на вътрешен личен, политически, икономически и социален живот? И ако не ги видим, можем ли да осъзнаем непосредствените задачи, за да сме във времето и времето да е в нас.
Яснотата, най-голямата сила на осъзнаването на Левски е в убеждението му, че на първо място трябва сами, с вътрешната и обединена сила на народа да търсим свободата. А тактиката и стратегията да почива на едни прости категории като дисциплина в работата, честност, справедливост и предимството на общото над личното. Личната свобода само като свобода на общия живот.
Иначе как днес да се постигне чистата и свята република е като че невалиден въпрос. Но не съвсем. Всеки българин знае заветите на Левски.
Съдбата е обогатила, дарила, облагодетелствувала, натоварила личността му да гледа към най-същественото. И така българинът имайки този човек като идеал на рода си усеща, че общественото щастие е свързано с личното щастие като синхрон.
Наистина материалния човек има само минало, а бъдеше има само като време. Движението, срещата на това минало и бъдеще е сега, в мига. Отрицанието на собственото материално облагодетелствуване, в частност дори аскетезма, има смисъл само в план обществото и води тъкмо до извисяване. Защото обществото няма дух, духът му е в движещата се материя, а индивидът има толкова по-величествен и балансирен дух, колкото съществото му е повече в такт с движещата се обществена материя.
Красив, прост, естествен и затова съвършен механизъм е копнежът за свобода. Подет от крилата на логиката, която ни завещава Левски, че си способен да видиш ясно, че имаш сили и възможност да разгадаеш посоката съдържа времето в нас и ни поставя във времето. Означава лично щастие в името на сремежа към по-съвършенното общество, от съпричастие със задачите на страната в името на свободата, демократичността и справедливостта.
Погледнах пак какво съм писал там, преди време, и виждам, че и денс го мисля същото.
134 години от обесването на Левски
Левски: Личното щастие - сремеж към по-съвършенното общество
Предизвикателствата на съвремието към нас обикновените българи, народа са безкрайно много. Недоимъкт и обществената апатия, които вървят ръка за ръка са ни обезсилили и приспали. Ясно е че управлението, което би трябвало да е продукт на народната воля, която е избрала парламента, е дe факто създател на парламентарното мнозинство. В същото време управлението е следствие на глобални интереси на разнопосочни, но и влизащи в договорки световни сили, които имат способността и подготовката да го предизвестят и наложат.
Само понякога, когато явното безсилие и липса на справедливост стане твърде болезнено ние се обръщаме към предшествениците си, опитваме се да разберем кои сме, какви са общите ни задачи, какви са принципите за съзряването ни завещани от тях.
Наистина кои са истинските задачи на българите днес? Как трябва да потърсим мотивациите си? Къде е онзи минимум на етичен стандарт, оценка и поддръжка, която е нужна, за да може една по-малка или по-голяма общност да живее с достойнство? Къде са традиционните задължения като хуманност, истинност, честност, справедливост или това, което не може винаги да се предпише или провери по закон, а идва само в следствие на вътрешно убеждение? Къде е това нещо, което не е идеология, не е и ерзатц на религията, но е в синхрон с настоящето и бъдещето? Ще рече правилното.
Васил Левски е роден и живял по времето на едни от най-съществените, изключително революционни и преломни по отношение на човечеството
катарзисни събития. След след векове натрупвания освободителните борби, следват откритията в мисленето и науката, а социалните, буржуазно-демократични революции тези във философията. През следнащите столетия, сега го знаем, а тогава е можело само да се предполага, ускоренията и резултатите на ускоренията ще са замайващи. И който тогава е успявал да вижда напред във времето той е бил в синхрон с миналото, бъдещето и настоящето. Настоящето, което е мястото, пълно с материята дошла от миналото, пронизана от вятъра на времето идващо насреща. Мястото, където миналото и бъдещето се срещат.
За тези, които могат да виждат достатъчно далеч напред във времето, в бъдещето, случващото се, събитията и ускоренията са наистина ясни. Те бележат времето, когато се осъзнава, че обществената форма на движение на материята – животът на народа като съвкупност е един висш мотор. И се осъзнава, че ако действията на личността са в синхрон и подпомагат тази форма на движение, тогава и духа на личността е във времето.
Радетел за демократична република, революционер и патриот Левски живее аскетично, гради организация, изисква дисциплина и коректност докрай. Той знае, че всеки народ се стреми към суверенитет, за да съхрани и покаже идентичността си. С действията си той не само създава революцинната структура, с поведението си той сочи нeщо много по-важно, нещо което ще бъде идеал за поколенията напред . С поведението си той насърчава такива добродетели, които са свързани с отказа от себе си в името на общия живот. Отграничението за личността в името на общата свобода. Левски изговаря като клетва и обет: Ако спечеля печели цял народ, ако загубя губя само себи си. И удържа на това просто заричане, за да направи, като че неволно, толкова много за българската култура на духа, идентичност и принципи.
Свободата като държавност като че я имаме. Можем ли да видим в заветите на Левски обаче и другата свобода. Независимостта на фона на световните сили, свободата, резултат от принципите на вътрешен личен, политически, икономически и социален живот? И ако не ги видим, можем ли да осъзнаем непосредствените задачи, за да сме във времето и времето да е в нас.
Яснотата, най-голямата сила на осъзнаването на Левски е в убеждението му, че на първо място трябва сами, с вътрешната и обединена сила на народа да търсим свободата. А тактиката и стратегията да почива на едни прости категории като дисциплина в работата, честност, справедливост и предимството на общото над личното. Личната свобода само като свобода на общия живот.
Иначе как днес да се постигне чистата и свята република е като че невалиден въпрос. Но не съвсем. Всеки българин знае заветите на Левски.
Съдбата е обогатила, дарила, облагодетелствувала, натоварила личността му да гледа към най-същественото. И така българинът имайки този човек като идеал на рода си усеща, че общественото щастие е свързано с личното щастие като синхрон.
Наистина материалния човек има само минало, а бъдеше има само като време. Движението, срещата на това минало и бъдеще е сега, в мига. Отрицанието на собственото материално облагодетелствуване, в частност дори аскетезма, има смисъл само в план обществото и води тъкмо до извисяване. Защото обществото няма дух, духът му е в движещата се материя, а индивидът има толкова по-величествен и балансирен дух, колкото съществото му е повече в такт с движещата се обществена материя.
Красив, прост, естествен и затова съвършен механизъм е копнежът за свобода. Подет от крилата на логиката, която ни завещава Левски, че си способен да видиш ясно, че имаш сили и възможност да разгадаеш посоката съдържа времето в нас и ни поставя във времето. Означава лично щастие в името на сремежа към по-съвършенното общество, от съпричастие със задачите на страната в името на свободата, демократичността и справедливостта.
Re: Гражданско движение - покана за участие
Горките...щом да останали на това във форумите да дирят щастиеТаки написа:Тъй тъй .. Някои го търсят през 15 форума та в 16-я, но не знам дали са го намерили ..
Но щастието трябва да се търси -
то никога не идвало само.
(Българанъ)-
Брой мнения : 413
Age : 64
Registration date : 16.10.2007
Re: Гражданско движение - покана за участие
Българанъ написа:Горките...щом да останали на това във форумите да дирят щастиеТаки написа:Тъй тъй .. Някои го търсят през 15 форума та в 16-я, но не знам дали са го намерили ..
Но щастието трябва да се търси -
то никога не идвало само.
Прелитайки от форум на форум, казваш
Re: Гражданско движение - покана за участие
chocho написа:
Прелитайки от форум на форум, казваш
той си и снася , не прелита само
Re: Гражданско движение - покана за участие
ВЕЛЗЕВУЛЪ написа:ООООО, ЧНГ БЕ, НОСИ
За много години, Плюши!
Ела в безпризорните да си отвориш един смарт-шоп...
(Българанъ)-
Брой мнения : 413
Age : 64
Registration date : 16.10.2007
Re: Гражданско движение - покана за участие
chocho написа:Българанъ написа:Горките...щом да останали на това във форумите да дирят щастиеТаки написа:Тъй тъй .. Някои го търсят през 15 форума та в 16-я, но не знам дали са го намерили ..
Но щастието трябва да се търси -
то никога не идвало само.
Прелитайки от форум на форум, казваш
Ти пък стана много важен, откак ти резнаха макарончето...
(Българанъ)-
Брой мнения : 413
Age : 64
Registration date : 16.10.2007
Re: Гражданско движение - покана за участие
Българанъ написа:chocho написа:Българанъ написа:Горките...щом да останали на това във форумите да дирят щастиеТаки написа:Тъй тъй .. Някои го търсят през 15 форума та в 16-я, но не знам дали са го намерили ..
Но щастието трябва да се търси -
то никога не идвало само.
Прелитайки от форум на форум, казваш
Ти пък стана много важен, откак ти резнаха макарончето...
...и рязането им - като цялата им останала работа - нефелно... А ти си прелитай, прелитай, Мая
Re: Гражданско движение - покана за участие
Българанъ написа:ВЕЛЗЕВУЛЪ написа:ООООО, ЧНГ БЕ, НОСИ
За много години, Плюши!
Ела в безпризорните да си отвориш един смарт-шоп...
И добро пожелават ще му рекна! Само да се изниже кат влажна връв.
Re: Гражданско движение - покана за участие
chocho написа:Българанъ написа:chocho написа:Българанъ написа:Горките...щом да останали на това във форумите да дирят щастиеТаки написа:Тъй тъй .. Някои го търсят през 15 форума та в 16-я, но не знам дали са го намерили ..
Но щастието трябва да се търси -
то никога не идвало само.
Прелитайки от форум на форум, казваш
Ти пък стана много важен, откак ти резнаха макарончето...
...и рязането им - като цялата им останала работа - нефелно... А ти си прелитай, прелитай, Мая
Ми такъв им е софтуеъра...да си бехте осигурили по-добър...
Нещо пак си объркал, френд, не съм Мая...но от твоя зрителен ъгъл може и така да изглеждам...
(Българанъ)-
Брой мнения : 413
Age : 64
Registration date : 16.10.2007
Re: Гражданско движение - покана за участие
да беше вдянал
http://standartnews.com/images/articles/orig_160678_bg.jpg
http://standartnews.com/images/articles/orig_160678_bg.jpg
Re: Гражданско движение - покана за участие
komarKo написа:nikiforov написа:да беше вдянал
майтапиш се
хи-хи-хи...
(Българанъ)-
Брой мнения : 413
Age : 64
Registration date : 16.10.2007
Re: Гражданско движение - покана за участие
ВЕЛЗЕВУЛЪ написа:eeeeиий начи, не оставяте носорозите да се поразтъпчат
Плюши, влез в положението на чиляка - той е активен борец срещу диктатурата, два резнати макарона има вече плюс един дей го огрял първи път...
(Българанъ)-
Брой мнения : 413
Age : 64
Registration date : 16.10.2007
Re: Гражданско движение - покана за участие
калтаков , бъди поне точен - милен ми изтри един плювник точно към теб/вторият ми постинг изобщо / и АЗ заявих ,че няма да пиша повече...да съм написал нещо - тъй ,че макаронът ....нали знаеш къде ?
Българанъ написа:
Казах го на друго място, ще го потвърдя и тук. Отвращавам се от лицемерието на хора като Гес Ху. Затова и практически спирам да пиша тук, като си запазвам правото да взема отношение по един или друг въпрос, който ме интересува.
Re: Гражданско движение - покана за участие
nikiforov написа:калтаков , бъди поне точен - милен ми изтри един плювник точно към теб/вторият ми постинг изобщо / и АЗ заявих ,че няма да пиша повече...да съм написал нещо - тъй ,че макаронът ....нали знаеш къде ?Българанъ написа:
Казах го на друго място, ще го потвърдя и тук. Отвращавам се от лицемерието на хора като Гес Ху. Затова и практически спирам да пиша тук, като си запазвам правото да взема отношение по един или друг въпрос, който ме интересува.
"Градски", аз ходя понякога и в Борисовата градина.
Морската в ремонт ли е?
(Българанъ)-
Брой мнения : 413
Age : 64
Registration date : 16.10.2007
Re: Гражданско движение - покана за участие
ти, ходи ако искаш и в зоологическата , само не си носи "макароните" в саксийка да ги снасяш тук
велзи , става въпрос за ФОРУМА НА МИЛЕН , влез в час !
велзи , става въпрос за ФОРУМА НА МИЛЕН , влез в час !
Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» Познай резултата на изборите !
» Ден за мудурация?
» Гражданско общество
» Предложение за нов модераторски екип в Медияпул
» тъпни от виртуалното ...
» Ден за мудурация?
» Гражданско общество
» Предложение за нов модераторски екип в Медияпул
» тъпни от виртуалното ...
Страница 2 от 5
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите