AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
+5
chocho
komarKo
Таки
Радомир
ВЕЛЗО
9 posters
Страница 2 от 3
Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
ВЕЛЗО написа:
Да, но на сайта на ДСБ по едно време пишеше...
кой?
аз ли?
я вземи да си починеш малко от тия форуми
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Велзо, ти допусна редица сериозни неточности, поради което едва ли ще заслужиш званието "Форумен летописец". Въпреки че си стара форумна къща.
1. Ригас се появява в МпФ в самия край на 2001 г. Практически, той започва в 2002 г.
2. Беролина и Чочо със сигурност започват след Ригас. Първо Беролина, а после - Чочо.
3. "Диалог" се основава доста по-късно - през лятото на 2003 г. Не знам дали Боабаб е имал някаква роля за това. Ако е имал - нека я опише.
4. Не знам каква е била ролята на Дамянов в "Диалог" между лятото на 2003 г. и началото на 2004 г., когато е казал поменатите от теб слова в аула “Максима” на УАСГ. Но със сигурност не е обикалял страната, както са правили редица от ентусиастите на дясната схизма.
И една важна забележка: "Архаичният МпФ" не е бил модериран. Поради което не е имало и форумни естети, които да призовават (несъществуващия) модератор да вземе мерки. Тогавашните естети са взимали сами мерките, като са създавали най-вече СВОЙ обилен материал, вместо да кибичат и да чакат поводи, за да критикуват материалите на другите.
Един от най-успешните топици, пълен с интересни материали и радващ се на неповторима активност е бил "Таберна Маре Нострум". Приканвам всеки, който има претенции за естетически ментор на ЕСФ, да се опита да повтори успеха на онази Таберна, създавайки свой "екслюзивен" топик. Но нека има предвид, че трябва да гони летвата 110 постинга на ден. Това е била активността на последната Таберна, преди една шепа десни некадърници да се намесят, уж за да "спасят" МпФ от Коминтерна, ибрикчиите и прочии напасти. А всъщност - за да го превърнат в една поредна дясна радиоточка.
http://forum.mediapool.bg/viewtopic.php?t=5168&start=0
1. Ригас се появява в МпФ в самия край на 2001 г. Практически, той започва в 2002 г.
2. Беролина и Чочо със сигурност започват след Ригас. Първо Беролина, а после - Чочо.
3. "Диалог" се основава доста по-късно - през лятото на 2003 г. Не знам дали Боабаб е имал някаква роля за това. Ако е имал - нека я опише.
4. Не знам каква е била ролята на Дамянов в "Диалог" между лятото на 2003 г. и началото на 2004 г., когато е казал поменатите от теб слова в аула “Максима” на УАСГ. Но със сигурност не е обикалял страната, както са правили редица от ентусиастите на дясната схизма.
И една важна забележка: "Архаичният МпФ" не е бил модериран. Поради което не е имало и форумни естети, които да призовават (несъществуващия) модератор да вземе мерки. Тогавашните естети са взимали сами мерките, като са създавали най-вече СВОЙ обилен материал, вместо да кибичат и да чакат поводи, за да критикуват материалите на другите.
Един от най-успешните топици, пълен с интересни материали и радващ се на неповторима активност е бил "Таберна Маре Нострум". Приканвам всеки, който има претенции за естетически ментор на ЕСФ, да се опита да повтори успеха на онази Таберна, създавайки свой "екслюзивен" топик. Но нека има предвид, че трябва да гони летвата 110 постинга на ден. Това е била активността на последната Таберна, преди една шепа десни некадърници да се намесят, уж за да "спасят" МпФ от Коминтерна, ибрикчиите и прочии напасти. А всъщност - за да го превърнат в една поредна дясна радиоточка.
http://forum.mediapool.bg/viewtopic.php?t=5168&start=0
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
komarKo написа:ВЕЛЗО написа:
Да, но на сайта на ДСБ по едно време пишеше...
кой?
аз ли?
я вземи да си починеш малко от тия форуми
Не ти бе. Някой си там от ДСБ
ВЕЛЗО- Брой мнения : 597
Registration date : 11.03.2010
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Таки написа:
И една важна забележка: "Архаичният МпФ" не е бил модериран. Поради което не е имало и форумни естети, които да призовават (несъществуващия) модератор да вземе мерки. Тогавашните естети са взимали сами мерките, като са създавали най-вече СВОЙ обилен материал, вместо да кибичат и да чакат поводи, за да критикуват материалите на другите.
Един от най-успешните топици, пълен с интересни материали и радващ се на неповторима активност е бил "Таберна Маре Нострум". Приканвам всеки, който има претенции за естетически ментор на ЕСФ, да се опита да повтори успеха на онази Таберна, създавайки свой "екслюзивен" топик. Но нека има предвид, че трябва да гони летвата 110 постинга на ден. Това е била активността на последната Таберна, преди една шепа десни некадърници да се намесят, уж за да "спасят" МпФ от Коминтерна, ибрикчиите и прочии напасти. А всъщност - за да го превърнат в една поредна дясна радиоточка.
http://forum.mediapool.bg/viewtopic.php?t=5168&start=0
Мдааа... Много писано... Но липсват смислените постове на Дамянов и сие...
Закъснели уроци по етика
Много филисофи са работили по темата и развили различни теории за етиката. Четири от тези теории са еволюирали през вековете и имат съществено значение в съвременните човешки отношения.
За целта на упражнението по етика, ще разгледам репликата на пишещия под псевдоним Таки, отправена както обикновено към стената, а не директно към мен:
1. Утилитарна етика - Стюарт Мил
Според тази теория едно действие/поведение е етично, ако резултатът от него води до максимална полза за максимален брой хора. Недостатък на тази теория е трудността да бъдат оценени ползите на засегнатите индивиди и да се сравнят с ползата за извършващия действието.
Каква е ползата от горната реплика на Таки? Кой/кои са бенефициентите?
2. Етика на формализма - Кант
Фундаментална основа на тази теория е задължението на всеки човек да води такова поведение, което се възприема като принципно универсален модел за следване от всички хора. Недостатък на тази теория е конфликтът между етично поведение и потенциална вреда, възникващ при сляпото следване на универсални принципи.
Какъв формален принцип прилага Таки с горната си реплика? Каква потенциална вреда би възникнала от сляпото спазване на този принцип?
3. Етика на правата - Джон Лок
В основата на тази теория стои разбирането, че всички хора са свободни и равни, и всеки индивид има право да живее, да притежава собственост, да се наслаждава на резултата от своя труд и т.н. Недостатък на тази теория е невъзможността да бъде разрешен неизбежния конфликт между правата на отделните членове на обществото.
Какви права засяга репликата на Таки?
4. Етика на ценностите - Аристотел
Тази теория учи, че щастието се постига по пътя на възпитаването на добродетели. Едно действие/поведение е етично, ако е в хармония с целта на действието и защитава определени човешки ценности. Недостатък на тази теория е практическата невъзможност за универсално дефиниране на добродетелите.
Каква е целта зад репликата на Таки? Какви добродетели засяга тя?
Ако някой изпитва затруднения в намирането на отговорите на горните въпроси, да се обади. Ще се постарая да отделя време и да напиша личното си мнение.
Обръщам внимание, че за класифициране на едно действие/поведение като етично или неетично, трябва да бъдат претеглени ползите/правата/ценностите на извършващия действието спрямо общността. Ако отговорът не е категоричен след прилагането на горните теории, етично би било такова действие, което със сигурност не облагодетелства извършителя.
За целта на упражнението по етика, ще разгледам репликата на пишещия под псевдоним Таки, отправена както обикновено към стената, а не директно към мен:
В хронологичен ред, от съвремието към древността, става дума за следните теории:Таки написа:Виж, Ферас има какво да каже, поради което не е коментиран от Радомир:Велзо, да умееш да боравиш с езика и да имаш нещо за казване са две съвсем различни достойнства. (Радомир към Велзо)
Радвам се, Критидис, да видя в какво се е превърнал форумът ти - в подобие на теб:
Остава ми да гадая дали горната снимка е част от "общия форумен фон", или и тя е полюцийка, но мъничка и симпатична някак си ...
1. Утилитарна етика - Стюарт Мил
Според тази теория едно действие/поведение е етично, ако резултатът от него води до максимална полза за максимален брой хора. Недостатък на тази теория е трудността да бъдат оценени ползите на засегнатите индивиди и да се сравнят с ползата за извършващия действието.
Каква е ползата от горната реплика на Таки? Кой/кои са бенефициентите?
2. Етика на формализма - Кант
Фундаментална основа на тази теория е задължението на всеки човек да води такова поведение, което се възприема като принципно универсален модел за следване от всички хора. Недостатък на тази теория е конфликтът между етично поведение и потенциална вреда, възникващ при сляпото следване на универсални принципи.
Какъв формален принцип прилага Таки с горната си реплика? Каква потенциална вреда би възникнала от сляпото спазване на този принцип?
3. Етика на правата - Джон Лок
В основата на тази теория стои разбирането, че всички хора са свободни и равни, и всеки индивид има право да живее, да притежава собственост, да се наслаждава на резултата от своя труд и т.н. Недостатък на тази теория е невъзможността да бъде разрешен неизбежния конфликт между правата на отделните членове на обществото.
Какви права засяга репликата на Таки?
4. Етика на ценностите - Аристотел
Тази теория учи, че щастието се постига по пътя на възпитаването на добродетели. Едно действие/поведение е етично, ако е в хармония с целта на действието и защитава определени човешки ценности. Недостатък на тази теория е практическата невъзможност за универсално дефиниране на добродетелите.
Каква е целта зад репликата на Таки? Какви добродетели засяга тя?
Ако някой изпитва затруднения в намирането на отговорите на горните въпроси, да се обади. Ще се постарая да отделя време и да напиша личното си мнение.
Обръщам внимание, че за класифициране на едно действие/поведение като етично или неетично, трябва да бъдат претеглени ползите/правата/ценностите на извършващия действието спрямо общността. Ако отговорът не е категоричен след прилагането на горните теории, етично би било такова действие, което със сигурност не облагодетелства извършителя.
Радомир-
Брой мнения : 121
Registration date : 07.11.2007
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Много филисофи са работили по темата и развили различни теории за етиката. Четири от тези теории са еволюирали през вековете и имат съществено значение в съвременните човешки отношения.
Горното е схоластика
Или не са еволюирали само четири теории, или ако са точно четири, то те са произволно избрани измежду множество други
ВЕЛЗО- Брой мнения : 597
Registration date : 11.03.2010
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Не. Горното (в своята цялост) е апология на пошлостта, поръсена с няколко кила пудра захар.Горното е схоластика.
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Радомир написа:Обръщам внимание, че за класифициране на едно действие/поведение като етично или неетично, трябва да бъдат претеглени ползите/правата/ценностите на извършващия действието спрямо общността.
Ползите, правата и ценностите са относителни, въобразени категории. Те възникват по силата на обичая в съответното общество, който не е строго материално обусловен.
Намираме се на хлъзгавия терен на етнографията. Защо онзи с кокал в носа да има по-големи права от онзи без кокал в носа? От кое е по-голяма ползата - от една нива, или от кесия със сребро? Кой има по-големи ценности: онзи който ходи на джамия или онзи, който ходи на синагога?
Радомир написа:Ако отговорът не е категоричен след прилагането на горните теории, етично би било такова действие, което със сигурност не облагодетелства извършителя.
Действието може да е неетично и със сигурност да не облагодетелства извършителя и обратното.
Имам и забележка по формата: теориите не се прилагат, те имат дескриптивен характер и евристична стойност. Прилагат се замислите, или предначертанията. Но и те са несъвършени поради субективния си характер.
ВЕЛЗО- Брой мнения : 597
Registration date : 11.03.2010
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
не знам дали е пошло, енциклопедично или все тая, но етиката без Nozick и Rawls е (почти) тривиална работа
който има време - да чете
като прочете - ще му обадя тежката артилерия
който има време - да чете
като прочете - ще му обадя тежката артилерия
Последната промяна е направена от Помощ, граждани! на Пон 10 Май 2010, 19:44; мнението е било променяно общо 1 път
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Таки написа:Не. Горното (в своята цялост) е апология на пошлостта, поръсена с няколко кила пудра захар.Горното е схоластика.
Май на такова мяза
ВЕЛЗО- Брой мнения : 597
Registration date : 11.03.2010
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Помощ, граждани! написа:не знам дали е пошло, енциклопедично или все тая, но етиката без Nozick и Rawls е (почти) тривиална работа
На мен пък пресократиците са ми достатъчни. Там има всичко
Впрочем, сега ползувам творческа отпуска, за да пиша един трактат върху етичната система на Sade, но ми се налага твърде често да прекъсвам работа
ВЕЛЗО- Брой мнения : 597
Registration date : 11.03.2010
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
откажи се - . фокусът ти е грешен , нямаш и понятие от годините преди да се включиш - пренаписването на историята/форумната/ е скъпо начинание , а няма никакъв смисъл !
един пример - "факторът" боянчо русев , който постваше букетчето от сватбата си , ама НИКОЙ , никоой ,не го ебаваше за слива,
не за диалог , за разговор дори , както и уринария , която и нет нямаше тогава ...та пописваше по интернет клубове ...
то и клубове вече нЕма велзи ....
а и послушай бати си Комарко ,преди да ти е пораснало челото, като на кака ти танаска дамянова ...
един пример - "факторът" боянчо русев , който постваше букетчето от сватбата си , ама НИКОЙ , никоой ,не го ебаваше за слива,
не за диалог , за разговор дори , както и уринария , която и нет нямаше тогава ...та пописваше по интернет клубове ...
то и клубове вече нЕма велзи ....
а и послушай бати си Комарко ,преди да ти е пораснало челото, като на кака ти танаска дамянова ...
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
nikiforov написа:откажи се - . фокусът ти е грешен , нямаш и понятие от годините преди да се включиш - пренаписването на историята/форумната/ е скъпо начинание , а няма никакъв смисъл !
един пример - "факторът" боянчо русев , който постваше букетчето от сватбата си , ама НИКОЙ , никоой ,не го ебаваше за слива,
не за диалог , за разговор дори , както и уринария , която и нет нямаше тогава ...та пописваше по интернет клубове ...
то и клубове вече нЕма велзи ....
а и послушай бати си Комарко ,преди да ти е пораснало челото, като на кака ти танаска дамянова ...
Абе прав си...
ВЕЛЗО- Брой мнения : 597
Registration date : 11.03.2010
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
.
Последната промяна е направена от pheras на Чет 30 Май 2013, 01:36; мнението е било променяно общо 1 път
pheras- Брой мнения : 419
Registration date : 05.01.2009
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Алеф, хубаво е, че не пишеш в "Медияпул"
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Ригас,Таки написа:Не. Горното (в своята цялост) е апология на пошлостта, поръсена с няколко кила пудра захар.Горното е схоластика.
Не ме учудва вече ентусиазма, с който захапваш крачола ми, колчем се появя тъдява. Учудва ме тоталната липса на въображение и еднообразния до втръсване подход всеки път.
Я сега ми кажи, според твоя аршин, правен от дръжката на фурнаджийска лопата, редно ли е да те наритам, след като си си позволил да ме ръфаш без причина? Що хленчиш от разстояние, а не отговориш на въпросите ми по–горе?
Хайде, прочети си пак писанията, и ако имаш малко доблест обоснови ненужното репликиране:
Таки написа:"Фугасна граната" ? Нека да не преувеличаваме..
Една пръдница е пуснал човечецът. Ще завони малко, но пролетният вятър ще прочисти въздуха.
Таки написа:Остава ми да гадая дали горната снимка е част от "общия форумен фон", или и тя е полюцийка, но мъничка и симпатична някак си ...
Апропо, като джуркаш статистиките на форума, моя принос броиш ли го?Таки написа:Аз пък мога да се съглася с теб, но не и с Радомир. Защото той не прилага един и същ аршин за Велзо и Ферас.и да, съгласен съм с Радомир, с ентусиазирания си графомански порив ВЕЛЗО е на път да наводни форума, ...
Радомир-
Брой мнения : 121
Registration date : 07.11.2007
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Велзо, ти като прочете десетината изречения в постинга ми, сериозно ли помисли, че ще взема да правя всеобхватен анализ на неизброимите теории за етиката, на които знаменити философи са посветили живота си?ВЕЛЗО написа:Или не са еволюирали само четири теории, или ако са точно четири, то те са произволно избрани измежду множество други
Тези четирите не са произволно избрани, а са фундамент, оцелял през вековете, върху който и аз самият градя отношенията си с хората. Нямам и най-малко намерение да се заравям в тресавището на доста непозната за мен област. Теорията можеш да я бистриш с Виктор дорде си начешеш крастата, но накрая се обърни назад и пробвай да обясниш сам на себе си как тъй при все теоретичен багаж, практическата страна ти убягва и винаги успяваш да ... хм ... антагонизираш обкръжението.
Надявам се да оцениш приноса ми в аналитичната ти дейност:
ВЕЛЗО написа:Що се отнася до плурализма на етичните норми: аз не мога да забраня никому да си изповядва своите, затова се ограничавам само с анализ на тяхната прагматика.
Радомир-
Брой мнения : 121
Registration date : 07.11.2007
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Полицаите са вбесяват особено много, когато някой откаже да участва в спретнат от тях унизителен разговор - разпит и им се изплюе в лицето.
Това правя и сега, след което казвам "добър ден" на всички форумни доброжелатели.
Това правя и сега, след което казвам "добър ден" на всички форумни доброжелатели.
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
pheras написа:Сега, ако ми позволиш, и на мен една бележка и една прогноза:
Не знам каква е причината за бурния ти разрив с Рино, когото иначе хвалеше и препоръчваше. Може би имаш своите причини.
pheras написа:P.S. За протокола съм длъжен да напомня, че не сме се черпили. Аз съм те черпил.
За протокола: длъжен съм аз да ти припомня, че сме се черпили на равна нога, в твоя египетски ресторант на Позитано. Между другото, по-скоро претенция без покритие. А един друг път, който явно добре си спомняш, ти си ме черпил един крем брюле, по твое горещо настояване. Може да е някакъв еврейски трик, но не е достатъчен повод да се изтъкваш и ти си го знаеш прекрасно.
Ще ти отговоря и за Рино.
... редактирано от ВЕЛЗО в знак на добра воля
Като реши да забрави обидата, да забира дъщеря си както обикновено и да свирне: аз черпя. Толкова време съм изгубил с тях, че не ми идва да ги хвърля от раз на боклука
Но какво ли те занимавам и тебе, ти си външен на тази история.
Последната промяна е направена от ВЕЛЗО на Вто 11 Май 2010, 19:55; мнението е било променяно общо 1 път
ВЕЛЗО- Брой мнения : 597
Registration date : 11.03.2010
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Радомир написа:Тези четирите не са произволно избрани, а са фундамент, оцелял през вековете, върху който и аз самият градя отношенията си с хората.
1. Не сотвори себе кумира.
В такъм случай, и десетината изречения в постинга ти са били повече от необходимото.Радомир написа:Велзо, ти като прочете десетината изречения в постинга ми, сериозно ли помисли, че ще взема да правя всеобхватен анализ на неизброимите теории за етиката, на които знаменити философи са посветили живота си?
Радомир написа:накрая се обърни назад и пробвай да обясниш сам на себе си как тъй при все теоретичен багаж, практическата страна ти убягва и винаги успяваш да ... хм ... антагонизираш обкръжението
Аз знам, но няма да тръгна да ти обяснявам. Познанието е субективна категория.
доста непозната за мен област
ВЕЛЗО- Брой мнения : 597
Registration date : 11.03.2010
ЗЛАТНА КНИГА
Боян Д. написа:Друга хубава метафора на този тъжен финал (а и не само ) е изтраялият по-малко от ден хиперамбициозен магнум опус на познатия ни под стотина ника примитивен интригант, изгонен от повече работни места, отколкото форуми. "Есето за хедонизма" започна с фанфари: интуитивни дедукции, картезиански детерминизъм и "логицистичен" анализ на фактите; и завърши с Фанфаре Чокарлия: кой кого бил черпил.
___________________
Rem tene, verba sequentur
Това вече е за Златната книга
ВЕЛЗО- Брой мнения : 597
Registration date : 11.03.2010
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Аз бих я нарекъл "Лайняна", книгата.Това вече е за Златната книга.
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Мокрите сънища на гусин Йорданов
Това е по темата, защото въпросните сънища са подчертано хедонистични.
Форум - кенеф, готов да се разпадне, когато в МпФ отворели вратите .. Предстоящи конфликти и прогонвания .. Самотният Ригас ридае безутешно .. А после - събуждане, при което щастливата усмивка постепенно загасва, с увеличаването на усещането на мокро в гащите.
В полза на сухите сънища, нека повторя още веднаж тезите си:
1. ЕСФ беше създаден като дом на тези стари медиапулци, които вече не можеха и/или не искаха да се подчинят на диктаторския режим, наложен от редица форумно некадърни, но властолюбиви хора.
2. В името "ЕСФ", "Свободен" е единствената дума със съществено значение. Свободата на словото е основна стойност тук. Тези, които са недоволни от обхвата на тази свобода, но не намират достатъчна подкрепа за своето недоволство (или изобщо не я търсят) , са свободни да напуснат форума.
3. Основните етични норми тук не са нещо неясно, което подлежи на ежедневно обсъждане и уточняване. Ние всички знаем как трябва да се държим в "реалното" и няма причини, поради които в т.н. "виртуално" трябва да се държим иначе.
4. Изразявам специална благодарност на КомарКо не само за това, че прие да бъде форумен Модератор, но най-вече за това, че упражнява своята роля открито, независимо и внимателно ( = с уважение към мнението и към достойнството на форумните членове ).
5. Поради посочените по-горе достойнства, ЕСФ продължава да бъде един жив и активен форум, в който днес се пише повече, отколкото в МпФ, Безпризорните и Де Зората, взети заедно. И това - въпреки бездействието* на редица негови членове, които поставят своите лични предпочитания и вкусове над тези на форумния Демос.
* В случая думата е еуфемизъм на "саботаж".
Това е по темата, защото въпросните сънища са подчертано хедонистични.
Форум - кенеф, готов да се разпадне, когато в МпФ отворели вратите .. Предстоящи конфликти и прогонвания .. Самотният Ригас ридае безутешно .. А после - събуждане, при което щастливата усмивка постепенно загасва, с увеличаването на усещането на мокро в гащите.
В полза на сухите сънища, нека повторя още веднаж тезите си:
1. ЕСФ беше създаден като дом на тези стари медиапулци, които вече не можеха и/или не искаха да се подчинят на диктаторския режим, наложен от редица форумно некадърни, но властолюбиви хора.
2. В името "ЕСФ", "Свободен" е единствената дума със съществено значение. Свободата на словото е основна стойност тук. Тези, които са недоволни от обхвата на тази свобода, но не намират достатъчна подкрепа за своето недоволство (или изобщо не я търсят) , са свободни да напуснат форума.
3. Основните етични норми тук не са нещо неясно, което подлежи на ежедневно обсъждане и уточняване. Ние всички знаем как трябва да се държим в "реалното" и няма причини, поради които в т.н. "виртуално" трябва да се държим иначе.
4. Изразявам специална благодарност на КомарКо не само за това, че прие да бъде форумен Модератор, но най-вече за това, че упражнява своята роля открито, независимо и внимателно ( = с уважение към мнението и към достойнството на форумните членове ).
5. Поради посочените по-горе достойнства, ЕСФ продължава да бъде един жив и активен форум, в който днес се пише повече, отколкото в МпФ, Безпризорните и Де Зората, взети заедно. И това - въпреки бездействието* на редица негови членове, които поставят своите лични предпочитания и вкусове над тези на форумния Демос.
* В случая думата е еуфемизъм на "саботаж".
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
на мен ми е ясно, че да си говориш сам е по-лесно ....
когато обаче го правиш, упорито игнорирайки неудобни събеседници, монологът олеква
пп. радвам се на завръщането на радомир, че от миризмата на сяра ми се повдига
когато обаче го правиш, упорито игнорирайки неудобни събеседници, монологът олеква
пп. радвам се на завръщането на радомир, че от миризмата на сяра ми се повдига
Агата- Брой мнения : 397
Registration date : 07.01.2009
Re: AN ESSAY ON THE PRINCIPLE OF HEDONISM: форумна памет и етика
Агата написа:
...
пп. радвам се на завръщането на радомир, че от миризмата на сяра ми се повдига
нъл ти е ясно, че идеален форум с пърхащи ангелчета трудно ще намериш
Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» Коледа - Нова Година
» Вицове
» Новини от Италия
» Новини от България 4
» Happy hour - 17.00 - 18.00 4asut na snoBa (2)
» Вицове
» Новини от Италия
» Новини от България 4
» Happy hour - 17.00 - 18.00 4asut na snoBa (2)
Страница 2 от 3
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите